JOM FOLLOW AINA

http://miszainabobot.blogspot.com/

Saturday, November 5, 2011

♥ GIRLFRIENDS ♥


>>>INI BESTFRIEND AINA...nama dia siti safura binti abd rashed..seee ! nama penuh dia pun aina bolee ingat..HAHA ! dahh kata bestfriend of course lahh ingat..aina sukee berkawan dengan dia sebab dia seorang yang sporting,giler2,sukee ketawa,yang paling penting tak sah kalau tak ketawa bila duduk dengan dia..sampai bolee terkeluar anak tekak GELAKKK!! dengan ini budak..HAHA ! (safura jangan marah yee)hehee ~ budak dalam pic tuu..pandai orangnyee..dia tak kedekut ilmu bila study dengan dia..memg beshhtt..haa ! study and gossip :DD aina dah kawan lama dengan dia..dari aina form2 sampailah sekarang aina dah pun form4 ..sekejap jee kan !! now nak masuk form5 plakk...macam tak percaya jee ^^, safura aku nak bagitahu..kaulah sahabat aku ..sampai bila2..and thanks sudi berkawan dengan aku..maafkan aku kalau aku pernah buat salah dekat kau :)
aku nak bagitahu yang aku SAYANGGGG KAN KAUUU ♥ |muaahhhhh| (auwmm) 





>>>INI BESTIE AINA...nama dia nurul syahirah binti badrul zaman..see ! ingat jugaa HAHA :DD
mestilah aina ingat..nama dia..mana tak nyee..asyik berkepit jee dengan dia..kadang je kottt (yerke syera HAHA ) belasah jeelaaa..huhu ^^ kalau awak semua nak tahu budak ni..sporting juga dia suke gelak..buat lawak...lawak dia tak lah kelaka sangat..tapi bila aina tengok mukaa dia..jadi lawak pulakkk..HAHAHA :DD (syera sayangg jangan marah yeee)kalau duduk dengan or lepak ..tak sah kalau tak gelakkk..memg banyak betul ceritaa dia..nak di ceritakannn..~ syera ni pandai juga orangnyeee..dia pandai BI..sukee tgk dia speaking dalam FACEBOOK jelaa..dia speaking,dekat luar tak penah pulak aina dengar dia speaking..hmmm..takpe lahh..aina sayang dekat ini budakkk !! :DD
aku nak bagitahu yang aku SAYANGGG KAN KAUUU ♥ |muahhhh| (ngeeee)






>>>INI BESTIE AINA JUAGAA..nama dia nur ain syafiqah binti yazid (sorryy yee aien kalau salah ejaa)..tak sure lah nama dia betul ke takk..tapi aina rasa dah betul..hmm belasah jelaaa HAHA ! :DD
nak story siket pasal ini budak..ini budak banyak HOTTT DOWHHH !!! dekat sekolahh jee..HAHA ! ta tawu lahh kalau dekat luar..hott juga kott..heheee :) aien nie jenis budak mcm dah matang..siket,sebab kalau kita orang ada problem..mesti dia bagi nasihat,macam2 lahh ..tapi memang beshtt gilerr kawan dengan dia..sporting ya amatt..dia cantik,cun,alim,HAHA ! (yeke alim)huhu
okayy lahhh..sampai esok story pasal memang ta kan habis..HAHA !
aien aku nak bagi tahu..aku SAYANGGG KAN KAUUU ♥ |muahhhh| (huhu) kau lah sahabat,yg paling sporting yg penah aku jumpa.. :D




>>>INI BESTIE AINA JUGAA...nama dia special siket.. jarang di dengar HAHA !..tuan nur syafikah binti tuan azam..panjangkann..nama budakk niehh ..aina dah kawan dengan ini budak lama dahh..dari sekolah rendah lagi...tapi bila entah masing2 tak bertegur,then kawan balikkk... hubungan sahabat tak pernah putus..antara kau dengan akuu.. (HAHA)hmm..ini budak memang kuat bergossip..mulut dia memang bisingg..tapi sukee lepak dengan dia..HAHA :DD
dia nie macam aku suka berangan..NGEE ~ normal lahh seorang perempuan..rugilahh sape tak kawan dengan dia memg beshhtt gilerrr ~!! ieka..nie baik,sporting,semualahh ..banyak sangat malas nak menaip sakit daa jari jemari aina niehhh..ecehhhh :P:P
udah2 lahh too..storyy pasal minah ..nie :) sampai tahun depan ta kan habis..HUHU :DD
ieka aku nak bagi tahu..yang aku SAYANGGG KAN KAUUU ♥ |muahhh| (hehe)





>>>INI BESTIE AINA JUGAA..nama dia nur hani binti roslan..haaa! nie pendek sikett..HAHA !
budak nie suka bergosipp..jugaa !samalah budak yang atas tuuu..HAHA ! (ieka : jangan marah yeee)
hani..pun baik juga,aina selalu lepak dengan dia dekat belakang if cikgu tak masuk..kalau dah abis jee lepakk kalau belum exam kita orang studyy..HAHA ! yekeee ??? hani nie pandai,suke ketawa,buat lawak je keje dia kalau lepak ngan..tak sah kalau tak gelakkk.. :DDD
hmm..budak dalam pic tuu..cun orangnyee..HOTT pulakk tuuuhhh :)
cantikkkann die pakai shawl !~
okayy lahhh...actually aina memg nak story lagi..tapi dah pukul bape nie..kalau hani punya story sampai aku habis skola..ta kan habis punya.... :DD
hanie aku na bagi tahu kau..yang aku SAYANGG KAN KAUUU  ♥ |muahhh| (euwww)




♥sesiapa yang tak de lagi..seperti di atas..nextime aina story lagi okayy :)
don't worryy :D (hmm..aina nak update dahh..bubyeee ♥
nanti kita berstory2 ang bergossip2 lagi ..di blogger ini :) seeee YOU :D  |muahhhh|
sayang awak semua ♥♥


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aina! Like Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment